Bestill abonnement

Ved å fylle ut skjemaet under, blir saken registrert i vårt kundeservicesystem. Du vil motta en kvittering på epost med ett saksnummer som følger saken, og du vil motta alle svar på den epost adressen du oppgir når du fyller ut skjemaet.

Dersom du ønsker tilgang til å se en oversikt med logg hvilke saker du har registrert hos oss på din epost adresse, kan du logge deg på systemet her. Kun henvendelser fra registrerte bedriftskunder vil bli behandlet.

Ditt navn
Din e-post
Firma
Kostnadssted
Navn på bruker
Bestillingen gjelder
Mobilnummer

Nåværende eier

Eiers fødselsdato/orgnr.
SIM-kort
Leveringsadresse
SIM-nummer
Kommentar

+ Velg tilleggstjenester

Vilkår for bestilling av nytt abonnement:

  • Opplysninger om nåværende eier må være korrekt slik det er registrert hos nåværende operatør. Dersom opplysningene er ukorrekte vil porteringen stanse opp. Er du usikker på disse opplysningene, anbefales du å kontakte nåværende operatør før innsending.
  • Ved overføring av abonnement (endring av juridisk eier) må innsender må inneha fullmakt fra nåværende eier på at abonnementet kan overføres.
  • Ditt abonnement hos nåværende operatør fortsetter som tidligere inntil porteringen er gjennomført, og avsluttes deretter automatisk.
  • Ved å sende inn skjemaet aksepteres NetCom AS sine abonnementsvilkår, og at abonnementet med data som oppgitt overføres til NetCom
  • Jeg er kjent med at jeg anbefales å kontrollere hvorvidt min telefon er operatørlåst før porteringen gjennomføres.
  • Din IP-adresse vil bli logget sammen med denne bestillingen.

    Jeg godtar vilkårene for bestilling av nytt abonnement.