Endre juridisk eier på abonnement

Ved å fylle ut ett av våre skjemaer under, blir saken registrert i vårt kundeservicesystem. Du vil motta en kvittering på epost med ett saksnummer som følger saken, og du vil motta alle svar på den epost adressen du oppgir når du fyller ut skjemaet.

Dersom du ønsker tilgang til å se en oversikt med logg hvilke saker du har registrert hos oss på din epost adresse, kan du logge deg på systemet her.

Ditt navn
Din e-post
Mobilnummer som skal endres
Ny eier
Ny eiers fødsels- eller orgnr.
Endres fra
Kommentar

Vilkår for overføring av abonnement:

  • Innsender bekrefter herved at vilkår for overføring godtas av ny eier. Ny eier er informert om at abonnementet overføres og at vedkommende vil selv betale for det fremover.
  • Ved å sende inn skjemaet aksepteres NetCom sine abonnementsvilkår, og at abonnementet med data over overføres til ny eier.
  • Eventuell bindingstid på abonnementet vil bli overført til ny eier.
  • Ny eier vil bli kredittsjekket og overføringen betinger at denne bestås.
  • Normal behandlingstid er en virkedag, og bekreftes da pr epost til adressen som er angitt over. Overføringen er ikke gjennomført før epost bekreftelse er mottatt.
  • Dersom bekreftelse ikke er mottatt innen en virkedag fra innsending, vennligst ta kontakt
  • Endringsskjemaet er kun tilgjengelig for registrerte bedriftskunder.
  • Din IP-adresse vil bli logget sammen med denne bestillingen.


  • Jeg godtar vilkårene for overføring av abonnement.