Support

Opplever du tekniske feil, eller har spørsmål om telefonen, ekstrautstyr eller annet, anbefaler vi deg først og fremst å kontakte produsentens support senter. Disse kan hvert enkelt produkt til fingerspissene, og sitter ofte på oppdatert informasjon og løsninger som ofte kan løse ditt problem direkte:

DIREKTESUPPORT FRA PRODUSENTENE:

Apple 240 55 133
Sony 815 00 840
HTC 800 11 576
Samsung 815 56 480

Service på mobiltelefon

Dersom det har oppstått en feil med telefonen som ikke lar seg løse av produsentens support tjenester, må den sendes til reparasjon. Vi samarbeider med de største verkstedene i Norge slik at vi er sikret at telefonen blir sendt til ett verksted med høyest mulig kompetanse og raskest behandlingstid.

Disse avtalene innebærer at våre kunder kan sende telefonen direkte til verkstedet, og få den returnert direkte når den er ferdig reparert.

For å benytte vår serviceordning, må saken først registreres. Når apparatet er ferdig reparert, returneres det direkte på den adressen som ble oppgitt i registreringen. Våre servicevilkår, og annen service og garantiinformasjon, finner du her.

Dersom din telefon er skadet som følge av ytre påvirkning, vennligst les vår informasjon om betalbar service.

Har du spørsmål om innsendt service, kan vi kontaktes på telefon: 98 00 09 00.

Det er viktig at telefonen ikke sendes inn uten at saken er registrert eller uten kopi av registreringen. Innsending må skje som sporbar bedriftspakke (ikke servicepakke eller rekomandert sending) og det er meget viktig at telefonen sendes til den adressen som oppgis i servicebekreftelsen som angis i eposten du mottar av oss. Eventuelle avvik fra innsending som sporbar bedriftspakke eller til feil adresse, vil medføre forsinket reparasjon og ett gebyr på kr 100,- eks mva.

Registrer service Apple iPhone

Registrer service Andre telefoner

Tilgang til Online Servicesystem

Etter registrering av service vil du motta en epost med innlogging direkte til serviceverkstedet, slik at du kan følge status direkte på din service.